Friday, September 9, 2011

UTP tuan rumah persidangan Pasca Siswazah Kebangsaan ketiga

KUALA LUMPUR: Pusat Pengajian Graduan Universiti Teknologi Petronas (UTP) akan menjadi tuan rumah kepada Persidangan Pasca Siswazah Kebangsaan Ketiga (NPC 2011) dari 19 hingga 20 September.

Dengan Tema "Energy and Sustainability: Exploring the Innovative Mind" persidangan itu dianjurkan khusus bagi graduan penyelidik dalam bidang sains, kejuruteraan dan teknologi, untuk berbincang mengenai penemuan terbaru dalam penyelidikan mereka.UTP, dalam satu kenyataan semalam, menyatakan persidangan itu akan meliputi tujuh bidang penyelidikan yang merangkumi kejuruteraan kimia, kejuruteraan elektrik dan elektronik, kejuruteraan mekanikal, kejuruteraan am, kejuteraan geosains dan petroleum, sains komputer dan maklumat, serta sains asas dan tambahan."NPC 2011 bercadang untuk menghimpunkan pelajar lepasan ijazah dari seluruh Malaysia untuk berkongsi penyelidikan mereka, mendengar taklimat pensyarah jemputan dan berinteraksi dengan panel kerjaya," katanya.

Menurut kenyataan itu tujuan persidangan adalah untuk menangani isu yang berkaitan dalam ruang disiplin kejuruteraan utama.

Ahli panel untuk NPC 2011 terdiri daripada kalangan professor UTP yang akan mengendalikan sesi pleno, katanya.

Untuk maklumat lanjut mengenai persidangan, orang ramai boleh menghubungi penganjur persidangan dengan menelefon 05-3688203/05-3688190/05-3688198 atau menghantar e-mel kepada npc_secretariat@petronas.com.my atau layari www.utp.edu.my/npc2011. - BERNAMA 

2 comments:

Anonymous said...

Hi there, its nice post regarding media print, we all know media is a impressive source of data.


My web-site: mike epps :: http://downwarddive.wordpress.com/2013/01/15/mein-kampf/
::

Crypto Phone Support on December 23, 2018 at 10:07 PM said...

Are you encountering errors while sending cryptocurrency to another wallet in Bithumb? Just remove all your queries and problems in a jiffy by attaining the quality solutions from the experts who have all the full-fledged information about the Bithumb. All you have to do is dial Bithumb Support Number at 1-888-764-0492 which is always approachable to guide the users. Stop worrying about the problems anymore and grab the accurate solution from the team. Visit website:-http://www.cryptophonesupport.com/exchange/bithumb

Post a Comment

 

siswaonchat

Disclaimer

This website is not under Universiti Teknologi PETRONAS responsibility.

The materials are provided "as is" and "as available", without warranty of any kind, implied, express or statutory. The UTPdaily team and Univesiti Teknologi PETRONAS shall NOT be liable for any loss or damage caused by the usage of any information or materials obtained from this website.

Categories

UTP Daily Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template

/*VISITORS COUNTER*/ /*RELATED POST AT THE BOTTOM*/ Related Posts with Thumbnails