Wednesday, September 29, 2010

Rakan Masjid dan Music Pursuit duduk semeja

Berikut merupakan antara gambar diskusi Rakan Masjid UTP dan pihak jawatankuasa Music Pursuit. 




Pihak Rakan Masjid UTP ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada pihak jawatankuasa Music Pursuit kerana sanggup duduk semeja dengan pihak kami untuk sama-sama berdiskusi dalam memastikan keharmonian porgram yang akan dijalankan. Terima kasih juga kepada wakil dari pihak MPP kerana datang untuk menjadi pihak ketiga.


Alhamdulillah,perbincangan yang diadakan pada hari Selasa yang lepas bertempat di bilik MPP berjalan dengan cukup harmoni sekali. Setelah perbincangan selama dua jam, pelbagai idea dan cadangan dilontarkan oleh kedua-dua belah pihak. Akhirnya, terdapat beberapa perkara yang dipersetujui bersama dan akan dijadikan panduan sepanjang berlangsungnya program tersebut. Untuk itu, kami betul-betul mengharapkan komitmen dari semua pihak agar apa-apa yang dibincangkan dapat dilaksanakan dengan sempurna.



Siapa kata kami tidak boleh duduk semeja??? Semuanya gembira dengan hasil mesyuarat

Jadi untuk diskusi yang berikutnya, pihak Rakan Masjid UTP akan mengadakan perbincangan dengan pihak Green Concert NGC pada hari Jumaat ini. Objektif diadakan diskusi ini adalah untuk sama-sama bertukar pandangan tentang perjalanan program yang akan dijalankan demi kebaikan semua pihak. Kami mengharapkan agar perbincangan ini juga dapat dilangsungkan dalam suasana yang harmoni. Harapannya agar akan ada kata putus yang akan disepakati bersama.

Untuk akhirnya, kami di pihak Rakan Masjid UTP tidak pernah menyekat keinginan untuk berhibur serta menganjurkan program hiburan. Sebagai manusia, fitrah manusia memang tidak boleh disekat dan dihalang. Namun, apa yang kami cuba lakukan adalah untuk memastikan hiburan yang diterima itu bermanfaat untuk semua disamping tidak lari dari syariat Islam. Wallahua'lam.


Ketua Penerangan dan Perhubungan Awam,
Rakan Masjid Universiti Teknologi PETRONAS.

0 comments:

Post a Comment

 

siswaonchat

Disclaimer

This website is not under Universiti Teknologi PETRONAS responsibility.

The materials are provided "as is" and "as available", without warranty of any kind, implied, express or statutory. The UTPdaily team and Univesiti Teknologi PETRONAS shall NOT be liable for any loss or damage caused by the usage of any information or materials obtained from this website.

Categories

UTP Daily Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template

/*VISITORS COUNTER*/ /*RELATED POST AT THE BOTTOM*/ Related Posts with Thumbnails